Levelet kaptam Bokros Lajostól - mint gondolom sok százezer ember MO-on. SZDSZ -es hírleveleket szoktam kapni, mert valamikor régen felíratkoztam, pusztán kíváncsiságból.

De arra, hogy bármiylen MDF-es helyre, vagy helyen megadtam volna e-mail címemet, nem emlékszem. Lehet, hogy nem is az MDF-től kaptam a levelet? Akárhogyis nézem:

feladó: Bokros Lajos bokros.lajos@mdf.hu

 

érdekes... Tegnap a

LMP=SZDSZ ? Ön volt SZDSZ-es szavazó? Most hová fog szavazni?

bejegyzésemben már elemeztem ezt a kérdést, a ma eggeli levél újabb kérdőjeleket vet fel. Csak néhány idézet a levélből: Egyből a levél közepéből:

Pontosan értem a kétkedést. Sokáig úgy jelent meg az MDF és az SZDSZ a közéletben, mint tűz és víz. De ha jobban belegondolunk, ezt az ellentétet nem tette rég múlt időbe a politikai élet átrendeződése? Nem található eleve sokkal több közös pont a két párt törekvéseiben, mint ellentét, ha a többi párthoz viszonyítjuk őket? Ahhoz a Jobbikhoz, amelyik itt dörömböl a kapukon, miközben az egész rendszert, sőt magát az egyenlő emberi méltóságot is tagadja. Vagy ahhoz a Fideszhez, amelyik kétharmados többséget szeretne, miközben a párt elnöke a rendszerváltás alkotmányában semmi tisztelni valót nem talál? Esetleg ahhoz az MSZP-hez, amelyik a választási bizottságokban megmutatta, hogy milyen lenne az a világ, amelyikben egyedül ők védenék a demokráciát?

"Ahhoz a Jobbikhoz, amelyik itt dörömböl a kapukon, miközben az egész rendszert, sőt magát az egyenlő emberi méltóságot is tagadja...." Demokrácia van. 15 % legutóbb oda szavazott. Az MDF semmibe veszi a jobbik 15 % -át, de a SZDSZ maradék 2-3 % -ára fáj a foga.... SZÁNALMAS
"Vagy ahhoz a Fideszhez, amelyik kétharmados többséget szeretne, miközben a párt elnöke a rendszerváltás alkotmányában semmi tisztelni valót nem talál?"

Na ennél azért frappánsabbat is lehetett volna találni a FIDESZ háza tájáról..Nem szaporítoma  szót, a reggeli gondolatébresztő kérdés:

LMP vagy MDF?

A bejegyzés trackback címe:

https://ptkg.blog.hu/api/trackback/id/tr321903401

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nincs itt az idő! 2010.04.08. 12:34:16

Választás 2010. De még nincs itt az idő! Nincs itt az ideje annak, hogy megismerhessük a pártok véleményét számos kérdésben. Így nem jött el az ideje annak, hogy a választásokon induló politikai pártok állást foglaljanak a társadalom 5-10 százalékát ki...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.08. 08:34:23

én soha nem szavaztam szdszre

felkötném őket

jung 2010.04.08. 11:42:49

ezt a levelet én is megkaptam. Az alján ez áll:
Adatvédelem
Ön ezt az e-mail címet korábban az SZDSZ-nek adta meg. Ezt a levelet az SZDSZ közreműködésével küldtük el.
süti beállítások módosítása